Electroalfa

Electroalfa- realizari 2007, propuneri pentru 2008

In evolutia si dezvoltarea companiei Electroalfa, anul 2007 este reprezentativ prin gestionarea unor proiecte de anvergura: regionalizarea activitatii si deschiderea filialei de productie de la Brasov. Acest fapt este sustinut si de rezultatele financiare inregistrate in anul 2007.

La finele anului 2007, Electroalfa a inregistrat o cifra de afaceri de peste 78 milioane lei, peste 23,5 milioane EUR, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul 2006, cand s-a realizat o cifra de afaceri de peste 73 milioane lei, peste 21 milioane EUR. Peste 6 procente din cifra de afaceri realizata in 2007 provine din vanzarile export, principalii parteneri de afaceri fiind in Franta, Belgia, Ungaria.

Electroalfa este o companie nationala care detine: 2 mari fabrici de productie, 4 regiuni administrative, 10 reprezentante de vanzari, 4 filiale de productie, in care isi desfasoara activitatea aproximativ 420 de angajati.

Fiind o companie nationala, clientii Electroalfa sunt in acest moment in toata tara. Prin proiectul de Regionalizare a activitatii, ne-am propus apropierea de clienti. Astfel, am infiintat 4 centre regionale administrative fiecare avand rolul de a deservi clientii din judetele asociate: Regiunea Muntenia cu sediul central la Bucuresti, Regiunea Moldova cu sediul central la Iasi, Regiunea Transilvania Nord cu sediul central la Cluj Napoca si Regiunea Transilvania Sud cu sediul central la Brasov.

In 2007 am investit, ca de obicei, in noi tehnologii: in tehnologia de turnat garnitura, in tehnologia de confectionat tile, in tehnologia de infoliere si in deschiderea noii filiale de productie de la Brasov. In total peste 52% din profitul realizat in 2006 a fost orientat spre proiectele de investitii in 2007.

Electroalfa a demarat anul 2008 cu o noua echipa de conducere reprezentata de Lucretia Codreanu – Director General si Ionel Parpalea Director General Adjunct

Pentru anul 2008 Electroalfa isi propune o crestere a cifrei de afaceri de 20% fata de anul 2007, aceasta fiind estimata la o valoare de 96 milioane lei si realizarea unei rate a profitului de 8%, in valoare de 8 milioane lei. Un rol important in realizarea cifrei de afaceri pentru anul 2008 il vor avea serviciile de antrepriza pentru care s-a propus o crestere cu peste 30% fata de anul 2007.

Investitiile planificate pentru anul 2008 sunt evaluate la o valoare de 70% din profitul inregistrat in anul 2007. O mare parte din suma alocata investitiilor vor fi orientate pentru dezvoltarea regionala a companiei, prin consolidarea filialelor de productie si reprezentantelor de vanzari care isi desfasoara activitatea in teritoriu.

Pentru perioada urmatoare compania Electroalfa isi propune sa diversifice gama de produse de joasa si medie tensiune, oferind solutii de distributie a energiei electrice de cea mai inalta clasa.

Un obiectiv foarte important pentru companie este consolidarea brandului Electroalfa. Ne propunem sa pozitionam brandul Electroalfa in categoria premium, acesta fiind asociat in randul clientilor cu valoarea si calitatea. Valoarea este data de relatiile de parteneriat si colaborare pe care le detinem cu clientii si colaboratorii nostri, iar calitatea este reprezentata de solutiile tehnice propuse. Toate produsele si serviciile fabricate sub marca Electroalfa reprezinta calitate si ofera siguranta, confort si usurinta in utilizare.